בועות סבון לחתונה



בועות סבון לחתונה :

לא פעם זוגות שמתחתנים שואלים את עצמם אם כדאי להזמין שירות של בועות סבון לחתונה או לוותר על זה בגלל שיש לבועות סבון סטיגנה שהן ילדותיות או שמפחדים שבועות הסבון יהרסו לכלה את הפן או את הג'ל לחתן, אז אין ממה לפחד בועות סבון לא עושות נזק לפן וגם ככה אחרי שכלה יוצאת מהספר שמים לה על הפן כמות ענקית של חומר מקשה מיוחד ששומר על הפן גם אם היא תיכנס לים סוער הפן עדיין ישמר.

בכדי להרגיע את אותם זוגות החלטתי הפעם לשתף אתכם במתכון שבו אני משתמש בכדי להפיק בועות סבון לחתונה ,

הכנת התמיסה היא תהליך פשוט :
יש את 2 חוקי היסוד להצלחה והם שמירה על יחסים נכונים במים של 1:20 או 1:10 ושימוש בסבונים שעובדים, אנו עובדים עם סבון אל דמע של נקה 7 הבקבוק האדום, זהו סבון לילדים ועדיפות להשתמש בסבון אל דמע מאשר בסבון כלים, ואם משתמשים בסון כלים אז עדיף סבון כלים של פריי כי הוא הסבון המרוכז הטוב שעובד על בטוח ונותן תוצאה מעולה.

להלן המתכון :

החומרים הדרושים הם : כוס של סבון אל דמע או סבון כלים פיירי, בין 12-15 כוסות מים (עדיף לא יותר מ 12) וחצי כוס של גליצרין, את הגליצרין ניתן להשיג בכל בית מרקחת והעלות שלו היא ממש זולה, אין לכם בית מרקחת קרוב ורוצים להשיג תוצאה טובה בלי שימוש בגילצרין אפשר להוסיף 2 כפיות של אבקת אפיה שיתנו את אותו אפקט אבל אז הבועות יהיו קצת כבדות ולא יעלו ממש גבוה.
לגבי המים הטיפ שלי הוא להשתמש במים פושרים ולא במים קרים, ואחרי זה לתת לתמיסה לעמוד לילה שלם בקערה פתוחה, המים החמים והקערה הפתוחה יאדו את האלכוהול שיש בסבון ואז זה יגרום למים להיות יותר סמיכים וההצלחה תהייה יותר בטוחה .
את כל החומרים בכמובן חשוב לערבב טוב טוב, רוצים להוסיף טעם וריח לבועות סבון אין בעיה פשוט אפשר לקנות בכל חנות שמוכרת מוצרים לעוגות שבזמן האחרון יש לא מעט חנויות כאלו ופשוט להוסיף חומרי ריח בריח שרוצים ולא להגזים כי יש בזה אלכוהל וזה יכול להפריד את החומר של התמיסה.
הרי לכם המתכון הסודי להכנת בועות, אז החומרים הפשוטים האלו כלל לא מזיקים ולכן אפשר להשתמש בבועות סבון ולהינות מהם בלי סוף .